google vyhledávání

Google

12. 3. 2007

Diablo Swing Orchestra – Avant-Garde

Bylo nebylo, procházel jsem si ruské fórum a ve stínu DEATHU a RAW BLACKU jsem zahlédl mladě vyhlížejícího zajíčka, Diablo Swing Orchestra s popiskou Avant-Garde a jak jsem obeznámen s hudbou stylu Carnival In Coal, v hlavě zaduněla až překvapivě silná myšlenka „tak to sakra stáhni, když už nic jiného, bude to sranda“. Vnitřní hlas se trošku mýlil, protože navzdory nedávnému vzniku (který se podle skupiny situuje do počátku 16.století, ale známe to – velcí kluci a velká holka si přišli moc obyčejní - realita je kolem roku 2000) je hudba, kterou tito Švédští virtuózové dali do kupy, tak DOKONALE propracovaná a vychytaná, že pro mě na druhou stranu docela neznámý styl nabral úplně jiné úrovně sledovanosti.

Je až neuvěřitelné jak to mohli vůbec dokázat!!! 13 válů a každý o úplně něčem jiném. Jednou nádherné operní zpěvy, v jiném kousku španělské rytmy, pak boogie jakoby ala 60. léta…jen jedno společné. Melodie. Když zavřu oči a pustím si tu směsici tónů jakoby tahaných z klobouku tím nejzkušenějším mágem, přijde mi, že se vznáším v imaginárním hudebním vesmíru, kde tóny hýbou časem a věcmi(samozřejmě dle ne zrovna nejnovějších vědeckých poznatků víme, jak to s vlněním je…) a právě se pokoušejí přeorganizovat můj vetchý, hudebně nezkušený mozeček na vyšší úroveň. Zřejmě se podařilo. Co se týče hudebního cítění, mám od chvíle první zkušenosti s drogou DSO velice VELICE „vyspeedovanou“ laťku vybíravosti muziky dle melodičnosti. No…

Dost už bylo keců „neváhejte a berte“. Skupina se dokopala pouze k skvostu The Butcher's Ballroom (2006) a já jen čekám, kdy se k mým tužbám připojí reálný podklad přípravy druhé desky.

Žádné komentáře:

 
TOPlist
metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal