google vyhledávání

Google

11. 3. 2007

Ador Dorath – český atmo black/doom/gothic

Zaútočí, roztrhá, přežvýká, spolkne a vyzvrací, navzdory předpokladům, plného energie. To s Vámi udělá hudba české převážně blackové skupiny Ador Dorath. Je až neuvěřitelné, co za dokonalost dokáže zplodit prostá lidská mysl. Sám jsem Adůrky poznal na Brutal Assaultu jeden a půl roku zpátky, kde vystupovali dlouho po půlnoci a kamarád mě DONUTIL si na ně počkat. Dodnes mu za tento nátlak vděčím.

Jakmile ULTRAcharismatický šílenec Ivoš Doseděl vstoupil na podium spolu s Kamilem Pfefferem (kytara), Martinem "Prckem" Roženkem (klávesy a synthetizátory), Kamilem Kottkem (basa), Zdeňkem Čepičkou (bicí) a v neposlední řadě s přenádhernou zpěvačkou disponující ještě nádhernějším hlasem - Lenkou Machovou, upadl jsem do 45ti minutové euforie (kterou zpozoroval asi každý – z ruky mi vypadlo pivo, cigareta z úst a spodní čelist z obličeje…), z níž jsem se vzpamatovával ještě týden. Výkřik Ubique Daemon! a ….

Neuvěřitelné! Kytarová sóla špičková, skloubení Ivošova blackového ječáku s Lenčiným operním zpěvem dokonalé a zasazení kláves totálně precizní! Vše do sebe zapadá, tisíce zdrcujících prvků sešitých s chirurgickou přesností! Emoce pracující na maximum, mráz v zádech….každou notou jsem byl brutálně znásilňován. Dodnes se požitky ze zpuštění kteréhokoli z jejich válů dají přirovnávat k onanii. Tolik koncertů uběhlo, tolik zkušeností v hudebním světě jsem získal, ale tak intenzivní zážitky (z hudby) jsem už znova neprožil. Bylo to moje poprvé…a to je jenom jednou. Fakt to zkuste. A to tak, že hned!

Skupina je poměrně mladá a proto světlo světa zahlédli ZATÍM jen dva sourozenci : Adon Nin Edeleth Ador Dorath (2002) a Symbols (2005). Nebudu vám od nich nic konkrétního doporučovat, protože co vál, to skvost!

Žádné komentáře:

 
TOPlist
metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal metal